lunes, 28 de octubre de 2013

MÁS CAMBIOS

¡Hola!

No sé si ya os disteis cuenta, pero hay nuevos cambios en el blog.

Añadí más redes sociales, anuncios, una imagen de cabecera...

Redes sociales

Twitter: El Twitter no es mío, es de mi hermana. Pero como ella sólo lo utiliza para poner enlaces de entradas de mi blog, me aprovecho; jeje ;-)

Instagram: Instagram es una red social que le encanta (tampoco es mío), y como a veces publica hashtags con relación a mi blog: #laspasionesdemiriam

También, a partir de ahora, voy a escribir algunas entradas tanto en castellano como en mi idioma.




Ola!

Non sei se xa vos decatastes, pero hai novos cambios no blog.

Engadín máis redes sociais, anuncios, una imaxe de cabeceira...

Redes sociais

Twitter: O Twitter non é meu, é de miña irmá. Pero cómo ela só o emprega para poner enlaces de entradas do meu blogue, aprovéitome. Jeje ;-)

Instagram: Instagram é unha rede social que lle encanta (tampouco é meu), e como ás veces publica hashtags con relación ao meu blogue: #laspasionesdemiriam

Tamén, a partir de agora, vou a escribir algunhas entradas tanto en castelán coma na miña lingua.

Pois xa diriades vós: "Esta rapaza fala sempre en galego, e aquí no blogue, en castelán!"